אם השער איננו נעול, תוכלו להיכנס בעדו אל הקיבוץ הכניסה לפארק היא בחינם וניתן ללמוד על המקום בעזרת שלטי הסבר ועמדות מסבירן העוזרות להסביר תופעות געשיות שונות כמו טיפות געשיות ואופקי הפצצות
היום מגדלים שם ענבים שמיועדים ליקבי רמת הגולן חלק מקילוחי הבזלת של בזלת עין זיוון מהר אביטל ומהר בנטל הפכו לאדמות בזלת פוריות

הר בנטל: נקודת תצפית ומסלול מומלץ בסביבה

גלישת הדופן הצפון-מערבית של ההר יצרה את צורתו הנוכחית של ההר, דמוית-הפרסה.

הר אביטל והר בנטל
שביל טיולים המסומן באדום יורד מן הבנטל לכיוון מאגר וקיבוץ מרום גולן
הר אביטל
באביב פורחת בצידי השביל מרווה כחולה, המדהימה ביופייה
List of mountains in the Golan Heights
מאפסים את מד המרחק ונוהגים צפונה בכביש 98 לכיוון אל-רום
מדובר ללא ספק באחת מנקודות התצפית המדהימות ביותר בצפון בתקופת ההתפרצויות הגעשיות בגולן, נסתם לוע הר הגעש והלבה הגועשת שחיפשה דרך לצאת, פרצה פתח יציאה, במקום מראש ההר, במדרון המערבי של ההר
הר בנטל: צאו לסיור רגלי אל רחבת התצפית של הר בנטל לתצפית הר בנטל- פונים כאן שמאלה ובצומת הבאה ימינה לפי שילוט לכביש מפותל המוביל לחניון ולתצפית

רשימת ההרים הגבוהים בישראל

ייתכן כי תלי התאומים במרכז הבקעה הם שרידים לחרוט הצפוני.

הר אביטל והר בנטל
כביש סלול מוביל לפסגת ההר, ולאורכו שילוט המצביע על תופעות גיאולוגיות וולקניות שונות שניתן לצפות בהן בהר
הפארק הוולקני, הר אביטל
חוויה לימודית מרגשת ומיוחדת לתלמידים בכל הגילאים
מכאן צריך לפנות לפי הסדר הבא, עד ליציאה מהקיבוץ: שמאלה, ימינה, שמאלה, שמאלה
ההמלצה היא לבדוק אם השער יהיה פתוח בעת סיום הטיול גם הר אביטל הוא תל געשי כבוי
גובהו כ-1,204 מעל , והוא חלק מ הר בנטל המתנשא לגובה של 1,165 מטרים מעל פני הים הוא הר געש המהווה חלק מקו תילי הגעש של הגולן -שרשרת של הרי געש הפרושים לאורך הגבול בין ישראל לסוריה

מצפה קוניטרה בהר אביטל והר בנטל

פונים שמאלה, דרום-מערבה, ומטפסים בעלייה בעלי מכוניות נוסעים שלא מצליחים לטפס צריכים לחזור כלעומת שבאו עד כביש מס' 98.

הר בנטל: נקודת תצפית ומסלול מומלץ בסביבה
רכס אביטל - ניתן לעלות חלקית בהתאם לשערים של הבסיס - לא ניתן לבצע סיבוב הקפי
List of mountains in the Golan Heights
אם אתם מגיעים מצפון, תוכלו כמובן לפנות מזרחה בצומת בראון כביש 98, 4 ק"מ דרומית לקיבוץ אל רום ולרדת דרומה בצומת בנטל